Szkolenia i rozwój pracowników
Co nas wyróżnia?
W ramach naszej pracy u Klienta, lub w odpowiedzi na pojawiające się potrzeby rynku, prowadzimy szkolenia pracowników w obszarach, na które wpływa zmiana, aby po zakończeniu naszej współpracy potrafili oni samodzielnie czerpać z wypracowanych rozwiązań, korzystać z narzędzi i zdobytych umiejętności.
Korzyści pracy z ASG
- Dedykowane i dostosowane do potrzeb programy szkoleniowe
- Szkolenia prowadzone wyłącznie przez praktyków o wybitnych umiejętnościach edukacyjnych, potwierdzonych najwyższymi ocenami uczestników szkoleń
- Nowoczesne narzędzia i materiały szkoleniowe
- Wsparcie poszkoleniowe – konsultacje, mentoring, analiza postępu we wdrożeniu wiedzy
Szkolenia są prowadzone wyłącznie przez praktyków na co dzień prowadzących wdrożenia w obszarze zarządzania projektami, procesami czy restrukturyzacji przedsiębiorstw, równocześnie posiadających unikalne umiejętności prezentacyjne i edukacyjne, potwierdzone w ocenach uczestników prowadzonych przez nas programów MBA czy szkoleń zamkniętych i otwartych. Stale zdobywamy nowe doświadczenia szkoleniowe, prowadząc rocznie około 100 szkoleń, w tym w ramach studiów executive MBA (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu, Uniwersytet Morski w Gdyni) oraz dedykowanych programów szkoleniowych dla firm i instytucji w ramach współpracy z EY Academy of Business. W naszym zespole nie brakuje również szkoleniowców w konkretnych obszarach, zarówno z umiejętności twardych, jak i miękkich.
Jak pracujemy?
- Przechodzimy z Tobą i prowadzimy Cię przez cały proces zmiany – od potrzeby jej wdrożenia, aż do działań, które utrwalą jej efekty.
- Nie teoretyzujemy, praktykujemy – w każdym module mamy praktyczne ćwiczenia i studia przypadków.
- Doradzamy jak bezkolizyjnie przeprowadzić Twój zespół przez zmianę.
- Pokazujemy realne konsekwencje działań, bo kurs opieramy na doświadczeniu i tym, w czym sami braliśmy udział.
- Znajdujemy blokery zmiany i uczymy Cię, jak się ich pozbyć.
- Pokazujemy jak możesz pracować zwinnie, nawet jeśli Twoja firma nie jest z branży IT.
Nasi trenerzy:
Każdy z nas jest inny, mamy różne doświadczenia ale łączą nas wartości – otwartość na zmianę, odwaga, nieszablonowość.
Kluczem doboru nie jest łysina czy broda 🙂
TOMASZ WRZESIEWSKI
Właściciel Art Strategy Group, wdrożeniowiec, trener, wykładowca, praktyk z ponad 19-letnim doświadczeniem. Specjalista z zakresu zarządzania projektami, strategii, procesów.
RADOSŁAW JACEK MILER
Trener, praktyk i wdrożeniowiec, wykładowca. Od lat związany z Art Strategy Group. Specjalizuje się w aspektach związanych z zarządzaniem zespołem, komunikacją, treningiem menedżerskim.
TOMASZ KORYCKI
Manager z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami. Specjalizuje się w budowaniu zespołów, optymalizacji procesów oraz efektywnym wykorzystaniu zasobów.
MAREK DOHNALIK
Kierownik projektów, mentor i trener. Specjalizuje się w obszarze planowania, zarządzania ryzykiem i monitorowania projektów.
Ponad 15 lat doświadczeń w zarządzaniu projektami technicznymi.
Zapraszamy do kontaktu!
Masz wątpliwości?